Prosty i intuicyjny system zgłoszeń
Sygnalista za pomocą aplikacji zgłasza problem w sposób anonimowy i bezpieczny.
Wygodny panel interwenta
Interwent obsługuje zgłoszenie – kontaktuje się z sygnalistą i weryfikuje jego status.
Wdrożenie Signalink w 4 prostych krokach
Działamy błyskawicznie i bezinwazyjnie! Oznacza to, że proces wdrażania Signalink nie wpłynie na codzienną działalność firmy. Dodatkowo oddajemy do Twojej dyspozycji zespół zapewniający wsparcie na każdym etapie projektu, począwszy od konfiguracji po szkolenie personelu.
Rozpoczęcie współpracy
Spotkanie z przedstawicielem Signalink, prezentacja systemu i demo aplikacji.
Podpisanie umowy i rozpoczęcie wdrożenia Signalink w organizacji.
Opcjonalnie: wsparcie prawne
Analiza prawna wymogów wobec organizacji, poradnictwo w zakresie napisania i wdrożenia adekwatnych procedur wewnętrznych.
Opracowanie regulaminu i dokumentacji wdrożenia systemu Signalink.
Wdrożenie systemu i szkolenia dla interwentów oraz członków organizacji
Szkolenia (online lub offline) dla zespołu (zazwyczaj HR) odpowiedzialnego za monitorowanie Panelu Interwenta.
Ogłoszenia dla członków organizacji — szkolenia online lub offline na temat działania aplikacji, typów zgłoszeń i sposobów reagowania (w oparciu o dostarczone przez Signalink materiały i scenariusze).
Monitorowanie działania systemu
Kontakt z koordynatorem Signalink i wsparcie techniczne w obsłudze systemu.
Aplikacja dla Sygnalisty jest przejrzysta i intuicyjna. Umożliwia anonimowe zgłaszanie nieprawidłowości już w kilka minut
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!Logowanie za pomocą unikalnego kodu
Signalink zainstalujesz, pobierając aplikację na telefon z systemem iOS lub Android.
Proste wysyłanie raportów
Sygnalista może wysłać zgłoszenie, używając wiadomości tekstowej. Zgłoszenia można przypisać do jednej z 6 sugerowanych kategorii.
Gwarancja anonimowości
Cały proces jest anonimowy – to sygnalista decyduje o tym, ile informacji o sobie przekaże interwentowi.
Dodawanie plików
Aplikacja umożliwia dodanie zdjęcia lub pliku dźwiękowego, co pozwala uwiarygodnić zgłoszenie. Interwent może zadać pytania do zgłoszenia.
Panel interwenta pozwala na anonimowy kontakt z sygnalistą
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!Przejrzysty i intuicyjny panel
W panelu widoczne są wszystkie zgłoszenia, co umożliwia szybkie i wygodne procesowanie zgłoszenia, przydzielanie zadań, nadawanie priorytetów, wprowadzanie komentarzy wewnętrznych.
Dwukierunkowa komunikacja z sygnalistą
Interwent może prowadzić korespondencję z sygnalistą w celu uzyskania potrzebnych informacji.
Prosta obsługa wielu zgłoszeń
Interwent może nadawać i modyfikować statusy zgłoszeń oraz dostosowywać system dla sygnalistów poprzez udostępnione narzędzia.
Logowanie za pomocą unikalnego kodu
Interwent loguje się za pomocą unikalnego linku, loginu i hasła.
Masz pytania odnośnie ustawy o ochronie sygnalistów i wdrożenia Signalinka w swojej organizacji? Umów się na spotkanie z naszym przedstawicielem, by dowiedzieć się więcej.
Umów spotkanie